Nintendo lanceert promotie ‘verbindingshulp’
21 Oktober 2009 – Help mensen hun Wii-systemen met internet te verbinden voor royale beloningen in Nintendo’s promotie ‘verbindingshulp’. Deze actie heeft tot doel om loyale Nintendo-fans te belonen en schenkt spelers elke keer dat ze een andere persoon helpen hun Wii met internet te verbinden gratis 500 Wii Points.
Als ‘verbindingshelper’ kunnen spelers maximaal 10.000 Wii Points verdienen door vrienden en familie te helpen hun Wii-systemen met internet te verbinden. Elke keer dat een vriend of familielid voor de eerste keer verbinding maakt met internet dankzij de hulp van een verbindingshelper, ontvangen zowel de nieuw verbonden persoon als de verbindingshelper 500 Wii Points.
Wanneer je tien mensen hebt geholpen verbinding met internet te maken, ontvang je de Gold-status en mag je naast de al verdiende 5.000 Wii Points alle door Nintendo uitgegeven NES-spellen voor de Virtual Console gratis downloaden. Als je het maximum van 20 personen hebt geholpen hun Wii-systemen met internet te verbinden, mag je naast het totaal van 10.000 verdiende Wii Points ook alle NES-, Super Nintendo- en Nintendo 64-games voor de Virtual Console gratis downloaden.