The Connection Ambassador Promotion comes to a close on 21st November 2012, at 23:59 CET (22:59 UK time).
This promotion rewards users who help others to connect their Wii consoles to the Internet. Both the helper and the person who is helped can receive a reward after registering each other’s Wii Numbers.
To find out more about the many great reasons to connect your Wii to the Internet, including a vast library of original software and classic games, plus a whole host of varied and interesting Wii Channels, visit our Get connected page.