Ken je iemand die ervan houdt om spellen te spelen op de Nintendo DS of Wii, maar heb je geen idee waar te beginnen als je een cadeautje voor ze wilt uitzoeken, dan is er hulp!
Onze nieuwe cadeauvinder is vandaag van start gegaan op onze Nintendo of Europe-website. Deze cadeauvinder is ontworpen om je te helpen bij je zoektocht naar de ideale spellen of systemen voor je vrienden en familie. Met de cadeauvinder kun je op twee manieren naar geschenken zoeken; je kunt Mario’s vragen beantwoorden om je zoektocht te verfijnen, of je kunt je eigen voorkeuren opgeven en door de beschikbare opties bladeren.