If you know someone who loves playing Nintendo DS or Wii, but wouldn’t know where to start when it comes to buying them a gift, help is at hand!
Launched today here at the Nintendo of Europe website, our new Gift Finder is designed to assist you as you search for games or systems that are ideally suited to your nearest and dearest. You can opt to look for presents in two ways using the Gift Finder; answering Mario’s questions to narrow down your search or defining your own set of preferences and browsing through all the available options.
To make sure you don’t forget the gift ideas you find, there’s also the option of compiling a wishlist and printing it out at any point – which could act as a handy reminder when you trek to the shops to purchase your presents!
To give the Gift Finder a try for yourself, and perhaps even track down a few perfect presents for the festive season, just click here!