Beschik je over bovengemiddeld reactievermogen, heb je trek in actie, stalen zenuwen en de kracht om het universum te redden? Dan is het je geluksdag, vandaag!
Sin and Punishment: Successor of the Skies ligt vanaf vandaag overal in Europese winkels. Het spel biedt een waar feest van speelhalachtige shoot 'em up-gameplay van de beroemde ontwikkelaar Treasure. Met grote getalen aan vijanden die het op je voorzien hebben, een prachtige sci-fi-wereld om te ontdekken en de mogelijkheid om alleen of met een vriend te spelen is Sin and Punishment: Successor of the Skies een heftige achtbaanrit die je van begin tot het einde de adem beneemt!
Klik hier om de officiële Sin and Punishment: Successor of the Skies-site te bezoeken om het spel in actie te zien en meer te ontdekken over de fijn afgestelde gameplay.