If you’ve got razor-sharp reactions, an appetite for action and the nerves of steel necessary to save the universe, today’s your lucky day.
On shop shelves across Europe now, Sin and Punishment: Successor of the Skies arrives on Wii to offer a feast of arcade-style shoot ‘em up thrills from famed developer Treasure. With scores of incoming enemies to dispatch, a stunning sci-fi world to discover and the option of playing alone of with a friend, Sin and Punishment: Successor of the Skies is a rip-roaring ride designed to take your breath away from start to finish.
To see the game in action and learn about the finely-tuned gameplay mechanics, simply click here and pay a visit to our official Sin and Punishment: Successor of the Skies website.