Het debuggen moet moeilijk zijn geweest, met de enorme veranderingen die je aanbracht in het spel.
Dat klopt. Het lijkt een grap, maar er komt in het spel een personage voor dat is gebaseerd op Kamiya.
Toen we bij Mario Club17 bezig waren met het debuggen, hadden we het erg druk met alle nieuwe toevoegingen. We moesten veel meer controleren en iedereen was prikkelbaar. En dat was het moment waarop die Wonder-Director een bug veroorzaakte.17. Mario Club: Mario Club Co., Ltd. debugt en test Nintendo-software die in ontwikkeling is.
De verslagen van Mario Club vermeldden simpelweg, ‘Wonder-Directors aanval veroorzaakte een crash.’
Het is een beetje een verborgen personage. Als je genoeg speelt, verschijnt hij vanzelf. Maar hij kan iets redelijk unieks, dus daar moest op worden gelet tijdens het debuggen. Zijn uiterlijk is ook bijzonder, en zijn collision detection18 lijkt anders dan die van andere personages.18. Collision detection: het gebied waarin de speler en de vijandelijke personages worden aangevallen.
Ze gaven hem zelfs speciale bewegingen. Hij rent als een man van middelbare leeftijd. En dat terwijl we al zo veel geheugen hadden gebruikt!
Dit spel is voorzien van een heleboel leuke personages. Ik wilde er dus een adembenemend en onalledaags spel van maken, en dat is me gelukt.
Dat klopt. Net als met Wonder-Director, verschijnt het verborgen personage als je maar genoeg speelt. En ‘dat personage’ is opnieuw vormgegeven, zodat het past in de wereld van 101. Ik hoop dat iedereen het leuk vindt.
Net als in het oorspronkelijke spel, vecht het personage met pistolen, en dat andere bekende voorwerp is ook in een masker veranderd. Bovendien beschikt het personage over een eigen Unite Morph.