Ter afsluiting wil ik jullie vragen nog iets tegen de lezers te zeggen, te beginnen met Yamagami.
Ik denk dat het beeld bestaat dat de spellen die PlatinumGames maakt moeilijk zijn. Maar omdat we het de Nintendo-bewerking hebben gegeven, kunnen zelfs spelers die niet zo goed zijn in actiespellen plezier aan dit spel beleven. Ik denk dat een ieder die denkt dat hun spellen te moeilijk zijn, zich om dit spel geen zorgen hoeft te maken. Haal het spel dus in huis en geniet van alle verschillende Unite Morphs.
Dat klopt. We hebben een extreem moeilijke spelstand ontwikkeld, die eigenlijk ‘een uitdaging van Kamiya’ zou moeten heten. Hoe moeilijk het is? Waarschijnlijk kunnen alleen Kamiya en de beste testers van Mario Club het spel in deze stand uitspelen.
Het was zo moeilijk dat ik Kamiya vroeg om te helpen met het debuggen, maar hij zei dat hij het niet kon.
Zoals je ziet hebben we allerlei verschillende moeilijkheidsniveaus ontwikkeld, inclusief een extreem moeilijke. We hebben het spel ook van de mogelijkheid voorzien om het moeilijkheidsniveau per level in te stellen, als je besluit dat het moeilijk of te makkelijk is. We hebben iets gemaakt wat echt leuk is om te spelen, dus iedereen kan opgelucht ademhalen.
Dus wat je wilt zeggen is, ‘Wees niet bang, maar ik zeg niet dat we het spel gemakkelijk hebben gemaakt.’ En jij, Matsushita?
PlatinumGames, en vooral Kamiya, staan erom bekend dat ze alles geven om spelers te entertainen. Het spel is voorzien van een heleboel verschillende speelstijlen. Er is zelfs een level dat als een Nintendo-spel wordt gespeeld.
Bovendien heeft het spel een multiplayer-stand voor maximaal vijf personen. Je kunt op een compleet andere manier plezier beleven aan dit spel als je met vrienden en familie speelt. Vergeet dus niet om mensen uit te nodigen om met jou te spelen, als je het spel koopt.
Ja, probeer zeker de multiplayer-stand. Inaba, jij hebt de ontwikkeling van het spel meegemaakt. Waaraan herken je Kamiya het beste in het spel?