We naderen het eind, dus zou elk van jullie nog willen vertellen wat je leuk vindt aan de Nintendo 3DS XL, of iets willen noemen wat nog niet aan bod is gekomen? Laten we met jou beginnen, Miyatake.
Het gevoel van grootte als je hem vasthoudt en de indruk die je krijgt als je hem opent zijn heel anders dan bij eerdere apparaten. Ook al is hij groot, dat idee krijg je niet. Ik hoop dat mensen hem altijd bij zich dragen en er overal mee zullen spelen.
Ik heb het idee dat de compactheid, ondanks het grotere formaat, niet goed overkomt op de foto’s. Ik hoop dat mensen dit zien als ze het echte apparaat in handen krijgen. Fujita, jij bent aan de beurt.
We hebben de ontwerpen flink onderhanden genomen, om het grote scherm er zo goed mogelijk uit te laten zien. Miyatake haalde al een paar dingen aan die ik wilde noemen, maar ik wil nog wel even zeggen dat ik alleen al voor de START-, SELECT- en HOME-knop prototypes heb gemaakt, en me daar vol overgave op heb gestort (lacht).
Ik verhuisde vorig jaar naar de afdeling Research & Engineering, en omdat dit het eerste project was dat ik kreeg toegewezen, was ik er behoorlijk aan gehecht. Hetzelfde geldt voor de luidsprekers en de afgeronde hoeken, dus ik hoop dat mensen goed zullen kijken naar het hele apparaat (lacht)!
Ik heb het er nog niet over gehad, dus kan ik nog iets vertellen over de ontspiegelde lcd?
Ontspiegeling is iets waar we al heel lang aan werken. Het is tenslotte belangrijk dat je volledig opgaat in de videogames die je speelt.
Sinds het Game Boy Advance11-systeem wordt er al over ontspiegeling gesproken, maar meestal moesten we opgeven vanwege de kosten. 11 Game Boy Advance: een draagbare spelcomputer die in Japan in maart 2001 werd uitgebracht, als de opvolger van het Game Boy Color-systeem.