Je maakte het zo dat spelers de Super Guide na drie mislukte pogingen konden bekijken.
In het begin was het mogelijk om de Super Guide vanaf het eerste scherm te bekijken. Maar omdat ik dat niet kon laten gebeuren, overwogen we een aantal opties. Uiteindelijk kwamen we met het idee dat er, nadat je drie keer af was gegaan, een hintblok zou verschijnen. Als je die raakte, verscheen de mogelijkheid om de Super Guide te bekijken.
Je maakte het zo dat spelers de Super Guide na drie mislukte pogingen konden bekijken.
Dat zorgde voor een boel kopzorgen. Moest het na vijf keer verschijnen of was tien keer beter? Ik dacht dat tien keer het beste was, maar er waren mensen die dachten dat het er ergens tussenin moest zitten, en ze stelden voor, 'Wat als we er acht keer van maken?'.
Ik kan het mezelf niet vergeven! (lacht) Daarom probeer ik een level in minder dan acht pogingen te voltooien.
Het is grappig dat hoewel jij degene bent die de Super Guide heeft toegevoegd, je zelf vast besloten bent om het hintblok niet te laten verschijnen! (lacht)
22 Mario Club Co., Ltd. is tijdens de ontwikkeling verantwoordelijk voor het debuggen en testen van Nintendo-software.