En dat is?
Ik besefte dat Mario een spel is waarin je elke keer dat je een beurt verliest, terug wordt gezet naar het begin.
Dus het is moeilijk. Zelfs als je bijna bij de baas bent, kun je in de lava vallen en verbrand je. Je wordt teruggestuurd en kunt weer helemaal opnieuw beginnen.
Als je in platformspellen alleen de moeilijke gedeelten speelt, vraagt dat veel van je. Het voelt ook goed om de delen waar je doorheen vliegt te spelen.
Daarom is het beter om de speler opnieuw door de makkelijke delen te laten spelen, en niet maar gewoon veel controlepunten toe te voegen.
Dat was ongetwijfeld iets waar de speelhallen blij mee waren, aangezien spelers geld in de automaten bleven gooien. Maar in werkelijkheid zorgde het ervoor dat spelers altijd op de top van hun niveau speelden. Ik geloof niet dat dat goed voelt.
En daarom denk ik dat we een gebalanceerd spel hebben bedacht. Je kunt de Super Guide bekijken en het level zelf uitspelen, of je kunt het level laten uitspelen door de Super Guide. Ik denk dat allerlei gebruikers op verschillende manieren van dit spel kunnen genieten.