Ik ben Daiji Imai, ook van de Network Business Department. Ik sta aan het hoofd van de consumentenzaken op het gebied van videodistributie.
Ik ben Takao Nakano van de Special-Planning & Development Department. Ik ben de manager die de leiding heeft over de 3D Classics-spelserie.
Dat klopt. Dat zei je in het begin. Daarom besloten we de functies van het Nintendo-kanaal en het Wii-winkelkanaal te integreren, waarmee we meteen het aantal medewerkers verdubbelden. Toen kreeg ik de opdracht om de winkel een plek te maken waar je gewoon langs kwam om te kijken en misschien iets mee te nemen. Dat was niet makkelijk om uit te vinden. De schermontwerper had er ook moeite mee. Hij ging vaak naar echte spellenwinkels, gewone winkels en boekenwinkels om op een idee of een ontwerp te komen.
Dat klopt. Met de Nintendo DSi Shop hadden we niet genoeg tijd voor ieders standpunt, dus we hadden een minimum aan functies erin verwerkt dat nodig was voor een winkel. Deze keer maakten jullie een werkend model dat op zichzelf werkte, los van de server, en jullie lieten het model rondgaan.
Kun je me vertellen over die dingen waarvan je eerst dacht dat ze belangrijk waren, maar die later niet zo cruciaal bleken te zijn, of over de ideeën die ontstonden nadat mensen het hadden geprobeerd?
Deze keer kan de winkelmanager in elke regio vrijelijk de schapruimte opnieuw indelen, dus je besteedde veel aandacht aan hoe ze flexibel de schapruimte opnieuw konden indelen voor de klant.