MySims SkyHeroes
Trek je landingsgestel in en kies het luchtruim! Met MySims SkyHeroes brengt Electronic Arts een avonturenspel vol luchtgevechten naar Wii!
In MySims SkyHeroes stijg je tot boven het wolkendek om jezelf te bewijzen als gevechtspiloot. Sluit je aan bij de rebellen en neem het op tegen de troepen van Morcubus. Weet je ze te verslaan, dan maak je een eind aan de heerschappij van de listige tiran. Verliezen behoort echter niet tot de opties.
Met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk scheer je tijdens missies moeiteloos door de wolken. Je maakt behendige duikvluchten tijdens luchtraces en haalt tijdens luchtgevechten halsbrekende stunts uit om de kogelregens te ontwijken.
Je eigen creativiteit bepaalt welk schrikbeeld je vijanden voor ogen krijgen. Je kunt je piloot en vliegtuig namelijk helemaal naar eigen wens vormgeven. Verdere aanpassingen kun je maken door missies succesvol te voltooien, waardoor je nieuwe voorwerpen en opties vrijspeelt. Breng tijdens je avontuur regelmatig een bezoekje aan de hangar, om je vliegtuig te voorzien van de nodige verbeteringen. Zorg dat je kist van de best mogelijke onderdelen is voorzien, voordat je aan je volgende missie begint.
Houd je ogen tijdens je vlucht open voor power-ups, waarmee je aanvallende en verdedigende vermogens worden verbeterd. Gebruik de Multi-Missile om je vijanden te trakteren op een explosief spervuur, of verdwijn uit het zicht met de Radar Jammer. Er zijn in totaal elf verschillende power-ups, die je stuk voor stuk een voorsprong op de vijand geven.
MySims SkyHeroes bevat verschillende spelstanden, zodat je het spel blijft spelen. Als je even een snelle vlucht wilt maken, kun je dat doen in de spelstand Quick Play. In de verhaalstand kun je in je eentje de held spelen, terwijl je het spel met een copiloot kunt spelen in de meerspelerstand. Speel samen of tegen elkaar in races en luchtgevechten. Je vliegt hierbij solo of als team in tal van missies. Twee spelers kunnen het op een gesplitst scherm tegen elkaar opnemen, en via de Nintendo Wi-Fi Connection kunnen zes piloten het luchtruim zelfs delen.
Zet de hemel in vuur en vlam en dwarsboom een duistere samenzwering. Laat je van je beste kant zien in MySims SkyHeroes, een razend spannend luchtavontuur voor Wii.