Wii Party U is een nieuw partyspel dat de beste mogelijkheden van de Wii U GamePad en Wii-afstandsbediening gebruikt! Denk hierbij aan oude vertrouwde dobbelsteenspellen, naast spellen die speciaal zijn ontworpen voor de Wii U GamePad en ongeveer 80 nieuwe, spannende mingames om van te genieten!
Met al deze nieuwe spellen op de Wii U GamePad, is Wii Party U de ultieme gangmaker op elk feestje, voor feestgangers van alle leeftijden en speelvaardigheden!