Wii Party U is a new party game using the best features of the Wii U GamePad and Wii Remote! These include good old dice games, along with games designed specifically for the Wii U GamePad and an estimated 80 new and exciting minigames to enjoy!
With all these new games on the Wii U GamePad, Wii Party U is the ultimate party entertainment for people of all ages – regardless of how good you are at games!