SUPER MARIO 3D WORLD
Reis met Mario, Luigi en de anderen naar Sprixieland in SUPER MARIO 3D WORLD! Bowser heeft de Sprixie-prinses ontvoerd en nu moeten Mario en zijn vrienden haar redden, al racend naar de vlaggenstok aan het einde van een keur aan levels! Sprixieland bevat allerlei listige valstrikken en interactieve voorwerpen, van doorzichtige buizen om doorheen te reizen tot ballen om te gooien en treinen om een ritje op te maken! Er zijn zelfs momenten waarop onze helden over een muur moeten klauteren, net als katten! Met een meerspelerstand voor vier spelers en speciale Wii U GamePad-besturing is SUPER MARIO 3D WORLD een gloednieuw avontuur, alleen voor Wii U!
Mario's hoofddekselverzameling en zijn speciale vaardigheden blijven zich maar uitbreiden. Naast klassiekers als Tanuki-Mario en Boemerang-Mario, zijn er verscheidene nieuwe power-ups om te ontdekken. Als je de superbel pakt, verandert Mario in een murenbeklimmende, krabbende kat, met een kanondoos op je hoofd kun je kogels afvuren en de dubbele kers creëert een hulpvaardige kloon, waarmee je je vijanden dubbel kunt laten zien!
Dit avontuur draait echter niet exclusief om Mario! Luigi, prinses Peach en Toad zijn ook van de partij, ieder met hun eigen kenmerken en vaardigheden. Mario is een allrounder, Luigi spring het hoogst, prinses Peach kan een stukje blijven zweven in de lucht en Toad rent het snelst. Kies je favoriete personage en gebruik de unieke eigenschappen om alle hoeken en gaten van de levels uit te kammen!
Tot vier personen kunnen samen spelen in de lokale meerspelerstand van SUPER MARIO 3D WORLD. Werk samen om een level uit te spelen of kijk wie de hoogste score behaalt aan het einde van elk level! Er kan een verscheidenheid aan verschillende controllers gebruikt worden, dus kies de controller die het meest comfortabel voor jou is.
Ontdek een van de vele stempels die in Sprixieland zijn verborgen en gebruik die om je posts op Miiverse te versieren, vanuit het spel zelf. Probeer ze allemaal te verzamelen!