RUNBOW
Sprint door levendige levels waarin platformen verschijnen en verdwijnen doordat de achtergrond constant van kleur verandert. Probeer zo goed mogelijk op de verkleurende omgevingen af te stemmen om ritmisch door de levels te rennen en springen!
Runbow zit boordevol meerspelerplezier voor maximaal negen spelers. Verzamel je vrienden online of in je huiskamer en gebruik tal van controllers, waaronder de Wii U GamePad, Wii U-controller Pro, Wii-afstandsbediening en Nunchuk of traditionele Controller Pro.
Ren door unieke spelstanden als King of the Hill, Arena en de Bowhemoth, een ruim dertig minuten durende beproeving die het uiterste vergt van je platformbehendigheid! In de ColourMaster-stand bestuur je zelf de regenboog; gebruik de Wii U GamePad om de achtergrond van kleur te laten verspringen en obstakels te veranderen, dit alles om te voorkomen dat de renners het eind van het level bereiken.
Spelers die een pittige uitdaging wel kunnen waarderen, zitten goed in de Adventure Mode, Runbows eigen eenspelercampagne met 140 uitdagingen. Als het toch wat te hoog gegrepen blijkt om alle medailles te scoren of de sluwe Satura te verslaan, dan laat je je gewoon helpen door een vriend - of acht! De Adventure Mode ondersteunt namelijk een tot negen spelers tegelijk!
Of je nu in je eentje speelt of met vrienden en familie, Runbow staat bol van de vrijspeelbare content, en mede door de hoge herspeelwaarde ben je niet snel uitgerend!
Als je niet genoeg kunt krijgen van Runbow, dan kun je de ervaring nu uitbreiden met aanvullende content!
Satura's Space Adventure bevat 49 nieuwe levels, twee nieuwe outfits en drie nieuwe nummers voor de soundtrack.