Sprint through vibrant levels where platforms and obstacles appear and disappear as the background colour constantly changes. Master this unique co-ordination challenge to pass each stage with flying colours!
Runbow is crammed full of multiplayer fun for up to nine players: gather your friends together online or round the couch with an assortment of controller options including the Wii U GamePad, Wii U Pro Controller, Wii Remote and Nunchuk, or Wii Classic Controller.
Tackle unique game modes such as King of the Hill, Arena and the Bowhemoth, a 30+ minute gauntlet that’ll put your platforming prowess to the ultimate test! Control the rainbow in ColourMaster mode: use the Wii U GamePad to fiendishly repaint backgrounds and change the obstacles to stop the runners from completing the level.
Those looking for a challenge should set their sights on Adventure Mode, Runbow’s own single-player campaign spanning 140 trials. If you’re having trouble finding all those medals or defeating the wicked Satura, have a friend or two, or eight, help you out – Adventure Mode supports up to nine players after all!
Whether you’re playing solo or with friends and family, Runbow is bursting with unlockable content and tons of replayability that will keep you running back for more!
If you can't get enough of Runbow, you'll be pleased to hear that there's add-on content available to purchase!
Satura's Space Adventure unlocks 49 new levels, two new costumes and three new songs.