Two worlds. One heroic destiny.
Budding stars of the stage and screen team up with legendary warriors from the world of Fire Emblem in Tokyo Mirage Sessions #FE Encore for the Nintendo Switch family of consoles!
Join a group of superstars in-the-making as they balance aiming for the top of the entertainment industry, with stopping Tokyo’s interdimensional invasion in this stylish RPG.
Listen to a sneak peek of "She Is…", one of the brand new songs that appears in Tokyo Mirage Sessions #FE Encore!
Explore well-known districts of modern day Tokyo, help a group of aspiring icons on their journey to superstardom, and defend the world from Mirages – spectre-like beings who are invading our world and draining people of their creativity. Partner up with heroes from the Fire Emblem universe, and harness their extraordinary abilities to fight back!
When you’re not chasing fame and fortune in side stories or exploring Tokyo, venture into the nightmarish dungeons of the Idolasphere to confront the Mirage invasion head on. Face enemies in enchanting turn-based battles where you’ll collaborate with your team of up-and-comers to overcome foes with an array of stylish and over-the-top moves!
Exclusive to the Nintendo Switch version, experience a brand new EX Story, explore a new dungeon, make new allies in battle, and jam out to new tracks! There are even brand new outfits for each character, including threads from Fire Emblem: Three Houses and other video game series.
Please note: Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore is only available with Japanese voiceover and English or French on-screen text.