Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country
In deze nieuwe verhaalstand kun je de geschiedenis van Jin en de val van Torna beleven die 500 jaar voor de gebeurtenissen in Xenoblade Chronicles 2 plaatsvond.
Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country zal verkrijgbaar zijn als DLC als onderdeel van de Expansion Pass, of als aparte, verpakte versie.
In Xenoblade Chronicles 2, een gigantische RPG voor de Nintendo Switch, verken je een eindeloze wolkenoceaan waar de laatste restanten menselijke beschaving voortbestaan op de rug van kolossale wezens die Titans worden genoemd. Ervaar het verhaal van Rex en Pyra, een zogenaamde Blade die Rex toegang geeft tot een immense kracht. Samen gaan Rex en Pyra op zoek naar Elysium, de bakermat van de mensheid.
Alrest heeft zich ontwikkeld op de lichamen van wezens genaamd Titans. In het centrum van Alrest staat de World Tree, en ergens daarboven ligt het ultieme paradijs: Elysium.
In deze wereld werken Drivers nauw samen met Blades. Blades zijn kunstmatige levensvormen die op het strijdtoneel hun wapens en krachten kunnen delen.
Rex en zijn vrienden zijn niet de enigen die op zoek zijn naar Elysium. Tussen de vele personages die ze onderweg ontmoeten zijn er een paar vijanden die de Aegis, Pyra, willen gebruiken voor kwade doeleinden.
Een grote verscheidenheid aan monsters liggen op de loer voor onze helden. Wissel in het heetst van de strijd van Blade en gebruik hun unieke vaardigheden en wapens om de vijand te bestrijden.
Je kunt je avontuur nu uitbreiden met de Expansion Pass voor Xenoblade Chronicles 2. Met deze Expansion Pass krijg je toegang tot de onderstaande content die wordt uitgebracht tussen de release en de herfst van 2018.