De toonaangevende RPG-serie overtreft zichzelf!
Ga op een groots avontuur vol memorabele personages, een betoverend verhaal en klassieke RPG-gameplay in DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition voor de Nintendo Switch!
Kruip in de huid van de Luminary, een jonge man die afstamt van een legendarische held die in het verleden de krachten van de duisternis heeft verslagen. Ga samen met een groep charismatische kompanen op reis om de wereld te redden van een gevaarlijke dreiging.
Reis door Erdrea op een missie om het dreigende gevaar te stoppen! Tijdens je tocht naar grote steden en diepe kerkers sluiten zich op zijn zachtst gezegd interessante personages bij je aan, van sluwe dieven, tot magische verwanten en zelfs reizende artiesten!
DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition is voor zowel nieuwkomers als voor doorgewinterde DRAGON QUEST-veteranen en ware beleving en zit vol vernieuwingen aan de klassieke RPG-formule.
Beleef de iconische, turn-based gevechten op een nieuwe manier. Je kunt bijvoorbeeld unieke tactieken bedenken voor je team en de snelheid van gevechten aanpassen tijdens een groots avontuur dat je meer dan 100 uur bezig zal houden!
Naast de rijke content uit de oorspronkelijke game bevat DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition talloze nieuwe functies. Zo kun je wisselen tussen HD- en 16-bit-graphics, krijg je sidequests voorgeschoteld waarin je naar DRAGON QUEST-werelden uit het verleden reist, is er een nieuwe georkestreerde soundtrack, kun je extra verhalen over personages beleven en meer!
In een slaperig dorpje maakt een jonge knaap zich op om officieel volwassen te worden. Na een reeks wonderbaarlijke gebeurtenissen ontdekt hij dat hij niemand minder is dan de Luminary, de reïncarnatie van een legendarische held die de wereld heel lang geleden heeft gered.
Om zijn lot te vervullen vertrekt hij naar het grootste koninkrijk om erachter te komen wat het bestaan als Luminary precies behelst. Het noodlot slaat echter toe wanneer hij door de koning voor "Darkspawn" wordt uitgemaakt. Hij maakt zich zo snel als hij kan uit de voeten, maar de koninklijke troepen zitten hem op de hielen.
Voor de op de vlucht geslagen avonturier begint een lange reis door het uitgestrekte Erdrea. Gelukkig staat hij er niet alleen voor, want hij wordt bijgestaan door een groep personages die het volste vertrouwen in hem hebben. Overal kan het gevaar op de loer liggen en het is nu aan jou om onze dappere held te helpen de vrede te herstellen!
Sommige van deze personages hebben extra verhaalcontent die je alleen in de Definitive Edition van DRAGON QUEST XI vindt, dus zelfs als je ze al eens hebt ontmoet, is er genoeg nieuws te beleven.
Op je reis door Erdrea doorkruis je uitgestrekte continenten, oceanen en enorme steden. Er zijn dus legio plekken om aan te doen, zoals de warmwaterbronnen van Hotto of het zanderige Gallopolis!
Dit is het dorpje waar onze held woont. Dorpsbewoners moeten de nabijgelegen Cobblestone Tor beklimmen om officieel als volwassene erkend te worden.