Re:ZERO -Starting Life in Another World- The Prophecy of the Throne
Een maand nadat Subaru's leven in een andere wereld begon, brengt een boodschapper nieuws aan troonkandidaat Emilia dat de keuze voor de troonopvolger is uitgesteld. Een non met de naam Melty Pristis is ten tonele verschenen om de profetie te trotseren als mysterieuze zesde kandidaat die de troon in handen wil krijgen. Nu de komst van Melty twijfel zaait over de legitimiteit van alle kandidaten en de Heksensekte in de schaduwen plannen smeedt, is het maar de vraag of Subaru iedereen die hem dierbaar is, zal kunnen beschermen.