Re:ZERO -Starting Life in Another World- The Prophecy of the Throne
One month after Subaru's life in another world began, an emissary brings news to royal candidate Emilia that the royal selection is postponed. A nun named Melty Pristis has appeared to defy prophecy as the mysterious sixth candidate seeking the throne. With Melty's arrival casting doubt on each candidate's legitimacy and the Witch Cult plotting in the shadows, will Subaru be able to protect all those he holds dear?