Charge into battle with Hyrule’s mightiest legends in Hyrule Warriors: Definitive Edition on Nintendo Switch. Cut down entire legions of enemies using powerful, over-the-top Dynasty Warriors-style moves, and dominate the battlefield as fan-favourite characters from The Legend of Zelda series.
Share a Joy-Con controller with an ally to join forces in co-operative play on one Nintendo Switch system, anytime, anywhere, with anyone!
This exhilarating action game includes every map and mission, plus all 29 playable characters from both the Wii U and Nintendo 3DS versions of the game, along with all the premium downloadable content. There are also new outfits for Link and Zelda based on The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
The delicate balance of the Triforce has been disrupted, and Hyrule Kingdom is being torn apart by a dark power led by Cia – The Dark Sorceress. It’s up to the legendary hero Link and his team of warriors to face hordes of enemies and find the missing Princess Zelda. There are side stories to discover too – follow Linkle’s journey to become a hero, uncover Cia’s side of the story, or take to the seas with Toon Link and Tetra!
Fight off hundreds of foes with a range of incredible moves, put together combos to fell many enemies at once, and unleash spectacular special moves in your battle to save Hyrule.
Switch between four allies on the fly to strategically position characters and defeat foes in new ways. Collect Rupees and other useful items to upgrade weapons and craft Badges to bolster each warrior’s abilities.
Replay previously cleared missions with any of the available characters in Free Mode – experiment with each character’s unique movesets and find your favourite to fight as. Explore a variety of maps from classic quests in the unique Adventure Mode. Complete varied objectives and find hidden secrets as you battle across Termina, Lorule, the Great Sea and more.
Unleash your inner warrior anytime, anywhere with Hyrule Warriors: Definitive Edition for Nintendo Switch.