Neem deel aan het gaafste avontuur van de melkweg met deze gloednieuwe update voor de arcadeklassieker Dariusburst: Another Chronicle! CHAOS heerst in het universum en de biomechanische troepen vallen de mensheid opnieuw aan. Zonder de steun van het menselijke netwerk duiken de Silver Hawks in de diepten van het KWAAD, uitgerust met bursttechnologie en vastberaden om de planeet Darius te bevrijden!
Geniet in deze gloednieuwe editie van Dariusburst van de verbeterde graphics en authentieke arcade-actie zoals je nooit eerder hebt ervaren! Versla de boosaardige Belsar-troepen in de complete EVENEMENT-modus met gloednieuwe scenario's, exclusief voor EX+. Maak voor het eerst in alle modi het luchtruim onveilig met de Silver-Hawk Murakamo!