Dariusburst: Another Chronicle EX+
Take part in the galaxy's most awesome adventure yet, with this brand new update to the arcade classic Dariusburst: Another Chronicle! CHAOS has devastated the universe as the biomechanical hordes take on humanity once again. Without the support of the human network, the Silver Hawks plunge into the depths of EVIL fitted with Burst technology and set out liberate Planet Darius!
In this brand-new edition of Dariusburst, enjoy the enhanced visuals and authentic arcade action like never before! Conquer the evil Belsar forces in the complete EVENT Mode with all new scenarios exclusive to EX+! And for the first time, take flight in the Silver-Hawk Murakumo in all modes!