Stop de invasie
Breng altijd en overal een oneindige horde aan demonen om het leven in DOOM, een brute maar vermakelijke first-person-shooter vol snelle actie voor de Nintendo Switch. Laat je geweren brullen in de intense singleplayerstand, of help je vrienden naar de eeuwige verdoemenis in een van de vele online* multiplayerstanden.
Als eenzame DOOM-marinier heb je een slechts één missie: stop de razende en krachtige demonen die de Union Aerospace Corporation willen veroveren. In dit enorme onderzoekslaboratorium op Mars krijg je een grote hoeveelheid aan allesvernietigende wapens in je schoot geworpen en gebruik je de snelle en vloeiende bewegingsbesturing om talloze gestoorde demonen de kop in te drukken.
Test je vaardigheden in de genadeloze Ultra-Nightmare-stand waar dood écht dood is, of speel de Arcade-stand waarin de singleplayerstand is aangepast met een 'score attack'-functie. Haal binnen een bepaalde tijd de hoogste score en verdien punten door vijanden te verslaan. Je kunt ook bepantsering, extra leven en andere voorwerpen verzamelen die je score verhogen.
DOOM is terug met de alombekende arenagevechten. Speel klassieke multiplayerstanden zoals Team Deathmatch en Domination, of verniel je tegenstanders in de dolgedraaide Soul Harvest en Freeze Tag-standen. Neem het lot in eigen handen met krachtige wapens, verticale bewegingen en unieke power-ups en transformeer naar een onverslaanbaar monster.
Bereid je voor op een afslachting van talloze demonen in de geprezen first-person shooter DOOM, altijd en overal op de Nintendo Switch.
Opmerking: De gamecardversie van DOOM voor de Nintendo Switch bevat de singleplayercampagne. Om de multiplayerfunctionaliteit en audio voor ondersteunde talen anders dan Engels te gebruiken is een extra download nodig (9 GB). Om deze content te downloaden heb je mogelijk extra opslagmogelijkheden nodig. Als er niet genoeg ruimte vrij is in het systeemgeheugen van je Nintendo Switch, kun je een compatibele microSD-kaart gebruiken. Ga naar Service en info voor meer informatie over compatibele microSD-kaarten.