Aeterna Noctis
Aeterna Noctis is een episch, niet-lineair actieplatformavontuur. De 16 gebieden vol uitdagingen en missies stellen je in staat om het uitgestrekte universum van Aeterna te verkennen. Je bent de Koning van de Duisternis en gaat op een missie om je verloren vaardigheden terug te krijgen. In dit avontuur is niet alles wat het lijkt en verbergt het verhaal iets diepers en onverwachts waar jij als speler achter zult komen.
De oppergod Chaos heeft zijn schepping vervloekt en de leiders ervan gedwongen te vechten om de troon van Aeterna in een eeuwige strijd, een oneindige cyclus van licht en duisternis die het evenwicht in het universum handhaaft.