Aeterna Noctis
Aeterna Noctis is an epic non-linear action platforming adventure. Its 16 areas full of challenges and quests will allow you to explore the vast universe of Aeterna taking the role of the King of Darkness in his mission to regain his lost abilities. In this adventure, everything isn’t as it seems, the story is hiding something more profound and unexpected that you as the player will find out.
Chaos, the supreme God has cursed his creation, forcing their leaders to fight for the throne of Aeterna in an eternal struggle, an infinite cycle of light and darkness that maintains balance in the universe.