fault - milestone one
Dit is het verhaal van prinses Selphine en haar koninklijke bodyguard Ritona. Wanneer hun thuis Rughzenhaide wordt vernietigd, moeten de twee op de vlucht slaan. Maar ze worden op de een of andere manier geteleporteerd naar een vreemd bos vol vegetatie die ze niet kennen. Er is geen teken van leven, wat erg raar is voor zo'n weelderig bos. Iets is hier niet in de haak, maar ze zijn te verbouwereerd om te ontdekken wat.