Who were the attackers and what was their goal?
Experience the story of a princess named Selphine and her Royal Guardian Ritona. When a sudden assault devastates their homeland of Rughzenhaide, the two are forced to escape… but somehow end up teleported into an unknown forest full of vegetation they don’t recognize. The atmosphere is thick and heavy. There is no sign of life, which is very unusual for such a lush forest. Something is wrong about the land… But they are too startled to notice what.