De Derde Wereldoorlog eindigde in totale vernietiging, maar de strijd gaat door in de ruimte. Daag 1-3 vrienden uit in de snelle en hectische arena's van Zero-G Gunfight. Pak verschillende wapens op die veranderen hoe je beweegt en vecht. Ontwijk vijandelijke kogels en vermijd unieke gevaren terwijl je streeft naar de laatste overlevende!
Bereid je voor op de snelle arena's van Zer0-G Gunfight waar alleen de besten zullen overleven en hun natie dichter bij intergalactische suprematie zullen brengen!