Zero-G Gunfight
WWIII has ended in total annihilation but the battle continues in outer space. Challenge 1-3 friends in the fast-paced & frantic arenas of Zero-G Gunfight. Pickup different guns that change how you move & fight. Dodge enemy bullets & avoid unique hazards as you strive to be the last one standing!
Prepare yourself for the fast paced arenas of Zer0-G Gunfight where only the best will survive and bring their nation one set closer to intergalactic supremacy!