Yu-Gi-Oh! Master Duel
De definitieve editie van het competitieve kaartspel dat al meer dan 25 jaar in ontwikkeling is!
Snelle duels met verbluffende HD-graphics en een nieuwe, dynamische soundtrack! Maak je klaar om duelleerders van over de hele wereld uit te dagen!
De volledige Yu-Gi-Oh!-ervaring is beschikbaar voor iedereen op elk vaardigheidsniveau. Maak je geen zorgen als je een nieuwe speler bent of als je al een tijdje niet hebt geduelleerd. De tutorials in het spel leren je de basis van het spelen van het Yu-Gi-Oh! RUILKAARTSPEL. Je krijgt een deck wanneer je klaar bent om je op weg te helpen op je reis!
Wissel de dingen af en stel je duelleervaardigheden op de proef! Er is een breed scala aan evenementen en toernooien beschikbaar voor spelers.
Bouw en duelleer met verschillende decks met meer dan 10.000 unieke kaarten en speciale regels die uniek zijn voor toernooien!
Bekijk decklijsten van duelleerders over de hele wereld en verbeter je eigen deck!
"Yu-Gi-Oh!" is een populaire manga gemaakt door Kazuki Takahashi die sinds 1996 in serievorm wordt uitgebracht in "WEEKLY SHONEN JUMP” van SHUEISHA Inc. Konami Digital Entertainment Co. Ltd. biedt een ruilkaartspel (TCG) en consolegames, gebaseerd op "Yu-Gi-Oh!", gemaakt op basis van de originele manga, waarvan wereldwijd werd genoten.
Dit spel bevat in-spel-aankopen van virtuele valuta die worden gebruikt voor het willekeurig verkrijgen van in-game-voorwerpen.