Yu-Gi-Oh! Master Duel
The definitive edition of the competitive card game that has been evolving for over 25 years!
Fast-paced Duels with stunning HD graphics and a new, dynamic soundtrack! Get ready to challenge Duelists around the world!
The full Yu-Gi-Oh! experience is available for anyone at any Skill Level. Don't worry if you're a new player or if you haven't Dueled in a while, the in-game tutorials will teach you the basics on how to play the Yu-Gi-Oh! TRADING CARD GAME. You'll be given a Deck when you finish to help you start your journey!
Mix it up and put your Dueling skills to the test! A wide variety of events and tournaments will be available for players.
Build and Duel with different Decks utilising 10,000+ individual cards and special rules unique to Tournaments!
Choose the tournament that YOU want to Duel in and aim for that number one spot!
Solo Mode guides you through the storylines of themes from the Yu-Gi-Oh! TCG. Hone your Dueling skills by completing the stories.
"Yu-Gi-Oh!" is a popular manga created by Kazuki Takahashi that has been serialised in SHUEISHA Inc.'s "WEEKLY SHONEN JUMP" since 1996. Konami Digital Entertainment Co., Ltd. provides, in addition to console games, a Trading Card Game (TCG) based on "Yu-Gi-Oh!" that derives from the original manga and has been enjoyed around the world.
This game contains in-game purchases of virtual currencies used for gaining in-game items at random."