TorqueL -Physics Modified Edition-
TorqueL -Phyics Modified Edition- biedt je dezelfde ervaring als de originele TorqueL met nieuwe aanpassingen aan de physics-engine en een update aan de game-engine.
TorqueL is een nogal vreemde en eigenaardige game met een 2D-rotatiefunctie. Je bestuurt personages in een doos en je komt verder in een level door te rollen of je uit te strekken.
Sommige locaties vergen meer dan enkel draaien of strekken. Door slim gebruik te maken van een combinatie van deze twee acties, spring en klim je langs de obstakels.
Aan het eind van elke route vind je een doel met een kleur, en je moet al deze doelen bereiken om de routes te voltooien. Er zijn zeven basisroutes en één geheime route in een totaal van 50 verschillende levels.
Je voortgang in de game wordt begeleid door speciale muziek gecomponeerd door sanodg. Dankzij de HD-trilfunctie kun je haarfijn voelen in welke richting de doos zich uitstrekt. We raden je aan de Joy-Con-controllers te gebruiken!