TorqueL -Physics Modified Edition-
The new TorqueL -Physics Modified Edition- has been released with updated physics following an update to the game engine, while still providing the same experience as the original TorqueL game.
TorqueL is a curiously unique 2D rotation-action game, in which you proceed by rotating or extending a box with characters inside.
Sometimes simply rotating or extending the box is not enough, and you have to find the right combination of rotatation and extension to jump or climb over obstacles.
To clear each path you must reach the coloured goal that appears at the end. The seven basic paths and one secret path equal a total of 50 Chambers for you to brave.
The game also features original music composed by sanodg to accompany you as you play through the game. HD rumble will also allow you to feel which direction the box extends in. For best results using HD rumble, we recommend using Joy-Con controllers.