Timber Tennis: Versus
Maak kennis met Timber Tennis: Versus, een gloednieuw lid van de Timberman-familie – een gamereeks waar wereldwijd meer dan 30 miljoen spelers van genieten!
Doe mee aan het jaarlijkse wereldkampioenschap Timber Tennis. Gebruik je speciale vaardigheden, pas op voor superslagen en verzamel prijzen om alle rivalen te verslaan en de grote finale te bereiken! Speel alle personages vrij (waaronder Princess, Hipster, Boxer en veel meer), win trofeeën en strijd in de lokale of online multiplayerstand met je vrienden!