Timber Tennis: Versus
Meet Timber Tennis: Versus, an entirely new addition to the Timberman family - a series of games enjoyed by more than 30,000,000 people around the world!
Take part in the annual Timber Tennis world championships - use your special skills, watch out for super shots, and collect prizes to beat all the rivals and reach the grand final! Unlock all the characters (including Princess, Hipster, Boxer and many more), win trophies, and compete in local or online multiplayer mode with your friends!