The Trotties Adventure
Creëer je eigen Trottie met de coole personage-editor en help Mia, Emma, Lucy en Sophie bij het voltooien van de 40 missies in het spel terwijl ze naar 10 verschillende landen reizen: Egypte, Italië, Japan, Madagaskar en meer!
Gebruik de magische krachten van de Trotties om de missies te voltooien: supersnelheid voor tijdritten, het magische potlood om je tekeningen werkelijkheid te laten worden, praat met de dieren en fantastische wezens die je onderweg tegenkomt of gebruik het magische tablet om verborgen aanwijzingen te ontdekken - elke missie in The Trotties Adventure is uniek!