The Trotties Adventure
Create your own Trottie with the incredible character design editor and help Mia, Emma, Lucy and Sophie to complete 40 missions by travelling to 10 different countries: Egypt, Italy, Japan, Madagascar and many more!
Use the Trotties’ magic powers to complete the missions: super speed for a race against time, the magic pencil for making your drawings come to life, communicate with animals and fantastic creatures you find on the way, or use the magic tablet to find hidden clues. Every mission in The Trotties Adventure is unique!