The Shooting Range 3D: Shooting Gallery Simulator
Wat is er leuker dan ouderwets klassiek fotograferen? Nu hoef je niet meer naar de schietbaan om te schieten!
Realistische interieurs dompelen je onder in de sfeer van een schietbaan en je voelt de opwinding van het bezitten van wapens. Een verscheidenheid aan taken laat je niet vervelen en zal een echte test zijn voor je nauwkeurigheid.
Een beginner zal snel de vaardigheden van gericht schieten onder de knie krijgen, en een professional zal in staat zijn om hun vaardigheden tot in de perfectie te brengen en hun wapenvaardigheden aan te scherpen.