The Shooting Range 3D: Shooting Gallery Simulator
What could be more fun than good old classic shooting? Now you don't have to go to the range to shoot!
Realistic interiors will immerse you in the atmosphere of a shooting range, and you will feel the excitement of owning weapons. A variety of tasks will not let you get bored and will be a real test of your accuracy.
A beginner will quickly master the skills of aimed shooting, and a professional will be able to bring their skills to perfection and hone their weapon skills.