The Isle Tide Hotel
Een afwezige vader moet zijn tiener dochter redden van een eclectische sekte voor hun laatste nacht bij Het Eiland Getijdenhotel. Spelers onderzoeken de vreemde gebeurtenissen die gebeuren om Eleanor Malone te redden in dit live-actie mysterieus spel, waar elke beslissing invloed heeft op het verhaal.
Hoe infiltreer je in het hotel? Zul je je weg banen in de sekte? Zul je de verborgen overlevering ontdekken, zijdelingse missies en hun speciale eindes of falen bij elk van de genadeloze, verhalende puzzels? Navigeer door een verhaal met vertakkingen met ontelbare wegen om te helpen de dochter te bevrijden die je nooit hebt ontmoet.