The Isle Tide Hotel
An absent father must rescue his teenage daughter from an eclectic cult before their final night at the Isle Tide Hotel. Players investigate the strange events that unfold to save Eleanor Malone in this live-action interactive mystery game, where every decision affects the story.
How do you infiltrate the hotel? Will you coax your way into the cult? Do you discover the hidden lore, side quests and their dedicated endings or fail at any one of the ruthless narrative puzzles? Navigate a branching narrative with numerous ways to help rescue the daughter you’ve never met.