The Dark Prophecy
Speel als Jacob, een doodgewone middeleeuwse jongen, die op avontuur gaat om het koninkrijk te redden van catastrofale hekserij.
Al snel komt Jacob terecht in een wervelwind van magische gebeurtenissen. Het lot van het dorp (en het hele koninkrijk) ligt in zijn handen.
Verken een levendige wereld en vind puzzeloplossingen om verder te komen in het verhaal, ontdek unieke voorwerpen en mysterieuze locaties, en geniet van een schitterende pixelartlook.