The Dark Prophecy
Play as Jacob, an average medieval boy, on his quest to save the kingdom from cataclysmic witchcraft.
Soon Jacob finds himself amid a whirlpool of magical events. Now the fate of his village (and whole kingdom) depends on him.
Explore a vibrant world and find puzzle solutions to move the plot forward, discover unique items and mystical locations, and enjoy a beautiful pixel-art aesthetic.