Sudoku for Kids
Zet je eerste stappen in Sudoku en oefen je vaardigheden elke dag. Als je meer gevorderd bent, is dit spel ook perfect voor jou!
Sudoku For Kids biedt 3 moeilijkheidsniveaus: makkelijk, gemiddeld en moeilijk. Test jezelf in al deze niveaus en vind degene die het beste bij je past. Maak je geen zorgen als je op een bepaald punt vastloopt. Gebruik de beschikbare hints en ga door naar het volgende vakje.