Sudoku for Kids
Take your first steps in Sudoku, and practice your skills everyday. If you feel more advanced, this game is also perfect for you!
Sudoku For Kids offers 3 levels of difficulty: easy, medium and hard. Test yourself in all of them and find the one that suits you the best. Don’t worry if you get stuck at any point. Use available hints and move on to the next square.
If you feel overwhelmed by many unnecessary buttons or texts, then this game is designed for your needs. Simple colors, no extra elements on the screen that might distract you from playing.