Buikpijn
Op een dag, toen Slime-san door een vredig woud gleed, verscheen er uit het niets een reusachtige worm die hem naar binnen schrokte! Nu, diep in de buik van de worm, heeft Slime-san twee keuzes: worden verteerd door het maagzuur van de worm, of terugreizen door het binnenste van de worm, om via zijn mond weer te ontsnappen.
De game bevat een schat aan extra content, zoals nieuwe speelstijlen, outfits en minigames, die je vrijspeelt door deels verteerde appels te verzamelen. Laat je van je competitieve kant zien door het in multiplayerspeelhalgames en met online* ranglijsten op te nemen tegen andere spelers. Bovendien speel je nog verschillende spelstanden vrij als je de game eenmaal hebt uitgespeeld, zoals New Game+, Speed Running en Boss Rush!